poniedziałek, 24 czerwca 2013

najlepsi

Nigdy nie miałam takie uczucia jak teraz. Ze mam świetnych przyjaciół, których mogę nazwać rodziną. Marika, Anita, Karolka, Martyna, Kondik i Szymek. Dla nich zawsze otwarte drzwi i lodówka.
Co chwile jakiś przypał, beka, melo, małpki, dziećki, centro i wgl. Kocham ich tak bardzo, że nie zamieniłabym ich na nic innego. Dziękuje za każde melo u mnie, za kąpanie się w 4 w wannie, chłopakom, że szukali mnie, gdy ja głupia schowałam się w szafie, za namioty, mc, cntr, każdy dzień, noc, każde zdj, grill, piwo, małpkę, rozmowy, fajki, za dn nocą, dziećki, nocki... Dzień bez Was, to dzień stracony i tego się 3majmy!

Marika kochanie, za rok powtórka urodzin, a w sobote walczymy gąska!
Będzie z Ciebie najlepszy fryzjer ever kurwa <3

Anita najebańcu! Uwielbiam jak wpuszczasz dym z ust do moich!

A no i jak się ze mną kąpiesz i jak jesteś nietrzeźwa <3


Karola, ino gks! Uwielbiam Cie najebaną i jak latasz po ulicy po 23 udająć auto!
W sobotę walczymy i śmiejemy się z Anitynajbusa! <3

Martyna! W sobote musisz być, bo potem sie nie widzimy długodługo bo wyjeżdżasz :(
Ale i tak uwielbiam z Tobą ranne fajki przed szkołą i po! <3

Kondik, uwielbiam Cie myziać i uwielbiam jak Ty mnie myziasz!
w sobote pijesz, nie pierdol, że nie! <3

Szymek, wielbie Cie za poczucie humoru przede wszystkim!
I za każdy kielon, który mi nalałeś! <3

TO CHYBA NAJWAŻNIEJSI I JEDYNI W SWOIM RODZAJU LUDZIE, KTÓRZY ZAWSZE BĘDĄ.

KOCHAM WAS GĄSKI!
W SOBOTE ZACZYNAMY WAKACJE I WALCZYMY!
NIE ZGONUJEMY!
<3<3<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz