sobota, 14 lipca 2012

dreams

Sporo ludzi nam mówi 'daj sobie spokój odpućś sobie' w najtrudniejszych momentach życia.
Czemu mamy rezygnować z marzeń jak za chuja nic nie widać, jak można się postarać i dotrzeć na ich szczyt ?
To ludzie radzą nam zapomnieć o tym i żyć dalej. To przez nich tracimy wszystkie okazje zrealizowania naszych fantazjii .

Czemu ich słuchamy ?
Czemu robimy tak jak nam powiedzią ?
Czemu nie mamy własnego zdania ?
Te pytania męczą mnie, meczą bardzo. Czasami nie dają zasnąć.. Każdy powinien mieć wolność słowa, powinien mówić co myśli.. ale my jak takie ciotki słuchamy ich i postępujemy zgodnie z tym co mówią.

W sumie każdy z nas tak ma. Mamy doła to lecimy do innych mówią odpuść, inni mają doła lecą do nas mówimy odpuść i tak dalej w kółko..
Zamiast powiedzieć im : jak zależy to walcz! Jebnąć ich w twarz i pomagać im docierać do szczytu.

Poza tym NIGDY nie warto rezygnować z marzeń, po prostu nie warto. One z czasem i tak wrócą i będą w naszych głowach dopóki ich nie zrealizujemy.
Tak jak NIGDY się nie poddawać, trzeba brnąć do końca, chuja wykładać na wszystkich, żyć tym co się ma i z tymi co są, byli i będą na zawsze.

No ale chuj tam z tym.. Radzę słuchać samych siebie i dotrzeć do celu nawet po trupach .




Poza tym jebłam sobie ombre..
Dawajcie, hejtujcie.. jake to ze mnie kompiarstwo jest, jaka to ja głupia bleble
Dzieci, dawno temu to wymyślono. To, że wy macie, nie znaczy że nikt inny nie może mieć.
Aż szkoda patrzeć na tych idiotycznych hejterów. No ale ok, dawajcie na klate, no posrajcie się tym.
Jeśli to wam dodaje jaką kolwiek radochę, że kogoś hejtujecie to prosze bardzo.
Ja takich ludzi traktóje jak gówno. Pokazują swoją inteligencje pisząc takie coś.
Tak więc niecierpliwie czekam. Jebnę sobie chociaż smajla z tych głupot :* :* :*


Tyle ode mnie, dziś Energii . Fajnie, fajnie.. oby się jakieś chujki do picia znalazły .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz