środa, 24 kwietnia 2013

przepraszam&dziękuje

Może mnie już nienawidzisz, nie chcesz mnie znać, gadać, kumplować.. rozumiem. Jestem nieodpowiedzialna, beznadziejna.. dziękuje za wszystko.. za każde 10, sylwester, każde wakacje, za obóz siatkarski, za nogę na 5, siatkę na trzepaku, każde zdjęcie, wagary, za las na osiedlu po 20, za pleja u Marty, marzenia o rapsach, za spotkanie z Miuoshem, za pisanie do wszystkich z mojego konta, pisaniu głupich postów, za chińczyków, za rowery, za maka, całodniową beke, za podstawówkę, za każdą rozmowę, za skype, za fazy po tigerze, kosza, kościół, bekę w kerfie, za biedro, za plany o ślubie naszych dzieci, o mieszkaniu w kawalerce, za fajke w lesie z Rudzikiem, cappucino, piknik na łące, wyprawę do kóz, wycieczkę klasową do Krakowa  english very good.. za każdą chwile, minute, sekundę . mimo mojego trudnego i głupiego charakteru, fajnie, że wytrzymałaś.

Wszystko się zjebało, gdybym wiedziała kim on jest, zajebałabym go.. Chuj, że miałabym przejebane do końca życia..Wrabia mnie w coś, czego nigdy bym nie zrobiła. Szkoda, że mi już nigdy nie uwierzysz.. jeszcze raz przepraszam za wszystko i dziękuje najbardziej. Nigdy nie poznam typa takiej osoby jak Ty.

Poza tym, jak się zjebie jedno, to poleci wszystko inne..
Kurwa Marta, kocham Cię bardzo, jak siostrę, uwierz. Jestem suką, szmatą, kurwą i czym tylko chcesz, ale przepraszam. Mam kurewsko głupi charakter.. spóźniam się, zlewam, chuja robię ale kurwa, jakbym umiała to bym się zmieniła.. ale po prostu nie potrafię, naprawdę. 
Pierdoli mnie opinia innych, dla mnie jesteś najlepsza.. Ty z resztą Rudzik też.. znam Cie 28347523895723908 lat, wszystkie wspólne obozy, kolonie, w chuj ich było! Nie chce, żeby to się tak skończyło. 

A wgl. zrobiłam sobie septum, bolało w 3 dupy, ale jestem z siebie dumna bardzo.
Mam beznadziejnego chłopaka, którego bardzo kocham <3
Zmieniam szkołę na 3klase?
W szkole coraz lepiej.
Po wakacjach idę trenować nogę.
Z rodzicami coraz lepiej, jest ok. 
....
Chyba tyle, zmusiliście mnie do napisania, dzięki w sumie. Sama bym tego nie zrobiła.  
Idę się ogarnąć i zwijam do cntr. 

nie zabijaj energii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz